Ciemny
ANTIHYPE
ANTIHYPE
ANTIHYPE
Subskrybuj 419K
Sarius - Antihype 2. 18 czerwca 2021.
Sarius - Pierwszy Dzień Po Końcu Świata. 30 sierpnia 2019.
Sarius - Wszystko Co Złe. 31 sierpnia 2018.
Sarius - Antihype. 17 listopada 2017.
Sarius - Złość (prod. HVZX)
3:44
8 miesięcy temu
Komentarze
Adrian Bielski
Adrian Bielski 57 minut temu
Mocne i dobre 👌💪👍
Mikołaj 2001
Mikołaj 2001 2 godzin temu
Zajebiście się tej płytki w aucie słucha
EroxHD
EroxHD 2 godzin temu
0:35 ROZPIERDOLIŁ 🔥
opzz xsin
opzz xsin 3 godzin temu
To moja pierwsza stycznośc z Mery, ale musze przyznać, że naprawdę brzmi fajnie. Do tego wyjątkowo siada mi jej zwrotka. Jeśli to jej tekst to mega props!
hen ko
hen ko 4 godzin temu
,,To nie ja słucham Sariusa, to Sarius słucha mnie"
Kasia Stacherczak
Kasia Stacherczak 10 godzin temu
🖤🌑🔥
Kasia Stacherczak
Kasia Stacherczak 10 godzin temu
🖤🌑🔥
opzz xsin
opzz xsin 3 godzin temu
W opór świeże i bardzo fajne wykonanie. Dla mnie kozak
Kasia Stacherczak
Kasia Stacherczak 10 godzin temu
🖤🕷🌑🔥
Kasia Stacherczak
Kasia Stacherczak 10 godzin temu
🖤🌑🔥
Konrad Mazowiecki
Konrad Mazowiecki 10 godzin temu
Co ona zrobiła
Konrad Mazowiecki
Konrad Mazowiecki 3 godzin temu
Zabiła się?
hen ko
hen ko 4 godzin temu
Z powodu miłości. Bóg posłał swojego Syna Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Trzy dni później. Wskrzesił go z martwych. Teraz. Tylko przez Jezusa Chrystusa. Bóg dał nam
Damian Kulik
Damian Kulik 10 godzin temu
Odrazu się spodobała
Niko Leśnik
Niko Leśnik 11 godzin temu
Płytę w takim stylu od kopa bym zakupił zajebiste
Kuba Gogół
Kuba Gogół 12 godzin temu
Ból lęk lęk ból wydźwięk tych słów Jak pseudo ziomal spod ciemnych chmur Skonał leży trup ha tfu Na pętli znów Sarius nie Syrius jak już Ciężar u stóp dźwigam go jak pojebany twój jest dmuchany Dlatego na barach nic działa na mnie Jak ty tutaj leżysz po strzale jak martwy dzieciaku stój Hajsy dragi panny twoje marzenia to żart z Familiady Dla mnie to bez liny skok na bungee Jesteście przy mnie jak Bambi Też kiedyś byłem normalny Dzisiaj gram tylko na hardzie Jak miałem ziomali chodzili z matkami odwiedzać swych starych Teraz ich samych chowają cmentarze ja ogarniam sprawy Pompuje klatę ze żyje jak dawniej możecie pomarzyć Na barach już więcej od hantli tu ważą te dziary Mam dziary i rany nie będę już krwawił I mogę tu kogoś tym rapem zarazić Ale ktoś musiałby za to zapłacić Nie ma tej opcji ze nie damy rady Mówił mi ziomek co kiedyś odstawił Wziął dużo na raty nie zdołał ich spłacić Był dobrym chłopakiem nie pierdol o karmie Zarzucam spławik „Mordę naiwną przekręcę dwa razy" Tak mówił mi ziomek co kiedyś odstawił Nikt mnie tu nigdy nie chwalił nikt mi tu nie dał wypłaty Nikt mi nie powie gdzie mam refren wsadzić Jak będziesz próbował posolić mi rany Wpierdolę te twoje cztery tony lawy To proste jak lewy i prawy Ja nigdy nie opuszczę gardy Tak nauczony by walczyć Tak nauczony by zacierać ślady Tak nauczony by walczyć Tak nauczony by Lata kruk czarne myśli Brudny wyścig martwych serc Ja jak biały lew biały lew ponad wszystkim Oni chcą usidlić mnie Biały lew biały lew nikt już nigdy Nie podejdzie bliżej gdzie Biały lew biały lew ten jedyny Skórę jego każdy chce Diadem nie jest tam gdzie błazen Szuka rapowania nędzna sztuka Kwestia studia hajs z jutuba śmieszna nuta Kontra stary ja co nie chciał jutra Wjeżdżał z buta aż się uda Biegłbyś za mną to byś łapy urwał Mam to gdzieś kto co chce Twoje wersy w starej szkole Koleś nie pieprz o pokorze Nie jesteś dla mnie wzorcem Żył jak śmieć Potem pękł Potem kurwa pił za troje Zgubił i odnalazł zbroję Wrócił M Lata kruk czarne myśli Brudny wyścig martwych serc Ja jak biały lew biały lew ponad wszystkim Oni chcą usidlić mnie Biały lew biały lew nikt już nigdy Nie podejdzie bliżej gdzie Biały lew biały lew ten jedyny Skórę jego każdy chce
Dawid Kusznerczuk
Dawid Kusznerczuk 12 godzin temu
tragednia . nie umywa sie to starych numerów, zawiodłem sie streasznie
Morfii Tatsuki
Morfii Tatsuki 12 godzin temu
Kocham ten utwór. Jak większość innych. Vibe i mood.
Aga C
Aga C 12 godzin temu
Przesłuchałam kilka razy, łzy płyną.
Julia Niewinna
Julia Niewinna 13 godzin temu
Omg fajna nuta jeśli chodzi o muzykę
Care coala
Care coala 13 godzin temu
Nie umiem wytłumaczyć czemu... Ale mi się podoba fest
A K
A K 14 godzin temu
Żadna nowość a teraz jeszcze większy syf w Polsce.
Majki Fishing
Majki Fishing 17 godzin temu
Prawdziwe 🥺❤️
KML Samael
KML Samael 17 godzin temu
ZAJEBISTE
Syntyia B
Syntyia B 18 godzin temu
Sztos ❤
Ola Aleksandra
Ola Aleksandra 18 godzin temu
<3
Ktoś tam
Ktoś tam 19 godzin temu
ale gówno
Nereusz Nereusz
Nereusz Nereusz 19 godzin temu
Niesamowity talent pozdro!
Jarek Przybysz
Jarek Przybysz 19 godzin temu
Pozdrawiam tych którzy słuchają go w 2025
YRORA
YRORA 22 godzin temu
Ja pierdole, Mariusz... 😳
Adrian Brugger
Adrian Brugger 22 godzin temu
Kto pamięta pamienta piosenkę Wiking albo Dziecko wojny?
Lapikolo
Lapikolo 18 godzin temu
te raczej kazdy kto wie kim jest sarius. Bo to 2 piosenki z najwiekszymi wyswietleniami
Cassie
Cassie 23 godzin temu
"Coś o ciuchach, jedzie lambo, pokaz hajsu. Tego szukasz to lepiej kogoś innego znajdź tu" 🌑🔥
Club Music Mix
Club Music Mix Dzień temu
Mariusz prosze nie przestawaj nigdy dla nas grac.😊😊
xdxdxd
xdxdxd Dzień temu
Aż mam ciary na ciele
Cassie
Cassie 23 godzin temu
Sarius jest jednym z tych raperów, gdzie zanim odsłuchasz już klikasz LIKE ^^
ZoDiaK
ZoDiaK Dzień temu
fajna piosenka
adrian ciesielski
adrian ciesielski Dzień temu
2021 kto nadal na głośnikach
daria rutkowska
daria rutkowska Dzień temu
2021😍
Joanna Samsonowicz
Joanna Samsonowicz Dzień temu
💎
JACOB s
JACOB s Dzień temu
Ten Sarius już nie wróci...
maluchomaniak #126p
Będe walczyć dla Ciebie Mamuś <3
Boczek
Boczek Dzień temu
Nutka zajebista a mam pytanie gdzie można zamówić taką bluzę ANTIHYPE?
maniek bor4life
maniek bor4life Dzień temu
Wielka mi różnica między kluską a krewetka 🤯
MIARA PLS
MIARA PLS Dzień temu
🖤
Zozole06
Zozole06 Dzień temu
💚
Maggie Trupido
Maggie Trupido Dzień temu
*Z powodu miłości. Bóg posłał swojego Syna Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Trzy dni później. Wskrzesił go z martwych.* *Teraz. Tylko przez Jezusa Chrystusa. Bóg dał nam darmowy dar życia wiecznego. On cię uratuje i uzdrowi.* *Jeśli wyznajesz ustami Pana Jezusa i wierzysz w swoim sercu, że Bóg wskrzesił Go z martwych* *da ci życie wieczne* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*
Hejter
Hejter Dzień temu
O kurde
Tobiasz Michałek
Tobiasz Michałek Dzień temu
już 3 lata a bit dalej zaskakuje !!
RedRox
RedRox Dzień temu
Mam tak że jak już raz zacznę słuchać tej piosenki to juz nie moge konczyc słuchac bo jest taka ZA¥€BISTA!!!!!!
Magdalena Szczytko
Fajne to ❤️
Zagadka
Zagadka 2 dni temu
Ogień!
bilinas mini
bilinas mini 2 dni temu
To moja pierwsza stycznośc z Mery, ale musze przyznać, że naprawdę brzmi fajnie. Do tego wyjątkowo siada mi jej zwrotka. Jeśli to jej tekst to mega props!
Karolina Cejer
Karolina Cejer 2 dni temu
5 dni od premiery, od 5 dni ciary 🌑
HzE
HzE 2 dni temu
Klimat nie do podrobienia
HzE
HzE 2 dni temu
Talent to mało, masz dar 💪
Ka_meal PL
Ka_meal PL 2 dni temu
No i powrót po 2 latach🌑szkoda, że nie tylko muzycznie, a życiowo #antihype
pan_Jeżyk
pan_Jeżyk 2 dni temu
Wruciłem tu po 3 latach bo mi się przypomniało o tej piosence😅❤
Kacper W
Kacper W 2 dni temu
To był jeden z hitów 2018r. :) Kto pamięta? ;)
Kuba Szczepanik
Kuba Szczepanik 2 dni temu
Zajebisty teledysk 🔥🔥🔥
bilinas mini
bilinas mini 2 dni temu
92 wymiot
PICIUNARO
PICIUNARO 2 dni temu
piękne
Andrzej Tomaszewski
Nawet gdy uparty i wściekły to dalej wspaniały i wielki 🔥🔥💀
flowLogika
flowLogika 2 dni temu
to jest ogien Stary, troche wiecej ludzi ma podobnie, graj dla Nich
Laura Jóźwiakowska
ja od 24 śedze do 3 w nocy bo prubuje być wampirem
proste ze tak
proste ze tak 2 dni temu
Dzik
Katarzyna Hanyż-Grzegorz
Dla mnie to brzmi jak sklejone wiadomości do Mariusza.
Speedy Gonzales
Speedy Gonzales 2 dni temu
dojebane
Marek Hołuj
Marek Hołuj 2 dni temu
Za mało osób docenia Twoją twórczość Sarius Jesteś genialny
wiktoria zawalska
Wzrusza tak bardzo z myślą że to historię innych ludzi. Aż boli w serduszko
foopyu nooui
foopyu nooui 2 dni temu
Sarius jest jednym z tych raperów, gdzie zanim odsłuchasz już klikasz LIKE ^^
DS17 x
DS17 x 2 dni temu
Narazie najlepsze z płyty
Tomasz Gaffke
Tomasz Gaffke 2 dni temu
feno jesteś naprawdę artystą który bardzo dobrze się zapowiada😎😎😎
yuoop noke
yuoop noke 2 dni temu
To moja pierwsza stycznośc z Mery, ale musze przyznać, że naprawdę brzmi fajnie. Do tego wyjątkowo siada mi jej zwrotka. Jeśli to jej tekst to mega props!
Animator
Animator 2 dni temu
Oo chłopie gdzie ty mnie wyniosłes tym
Animator
Animator 2 dni temu
@foopyu nooui tu nie chodzi tylko o głos ziom
Animator
Animator 2 dni temu
@foopyu nooui tu nie chodzi tylko o głos ziom
foopyu nooui
foopyu nooui 2 dni temu
Sarius'a głos jest unikalny
Wodzu123
Wodzu123 2 dni temu
ymmmmmm hmmmm hmmmmm hmmmmm piękne!
S&M minix
S&M minix 2 dni temu
Znowu dotknal mnie kawałek Sariusa!
Natalia Strzelec
Natalia Strzelec 2 dni temu
Sarius. Nie wiem czy to przeczytasz. Ale jesteś bardzo dobrym człowiekiem. Chciałabym mieć blisko kogoś tak wyrozumiałego, wspierającego i dającego tyle ciepła i siły jak Ty. Sama staram się codziennie być lepsza, nawet kiedy jest ciężko. Trzymaj się.
Marta Kroplewska
Marta Kroplewska 2 dni temu
❤️
sannio komi
sannio komi 3 dni temu
Hinol , Opał , Kartky , Sariusss 🔥 czy dzień może być piękniejszy ❤️🥵👏
Ooo Beko
Ooo Beko 3 dni temu
Sarius to żaden raper to prawdziwy artysta!
Mademoiselle Anja
Nubia i Sarius 🖤🖤
Karolina Sawicka
Karolina Sawicka 3 dni temu
Sztosik 🔥
Sylwia K. Mentel
Sylwia K. Mentel 3 dni temu
Przypomina mi z wyglądu Hvitserka z Wikingów.
Michcio K
Michcio K 3 dni temu
Poryczałem się oglądając, słuchając.
sannio komi
sannio komi 3 dni temu
Mega podoba mi sie pomysł z kawałkiem opartym na faktach, o przeżyciach fanki ANTIHYPE 🌑🌑🌑